WORD LID BEL ONS MAIL ONS

CBM-leden profiteren van de voordelen van de raamcontracten die CBM heeft afgesloten. Voor deze contracten werkt CBM nauw samen met sTN, een stichting gespecialiseerd in voordelige telefonische oplossingen. sTN bundelt de telefonie van de leden van de aangesloten brancheorganisaties, waaronder CBM, om zo hoge kortingen te bedingen.

Vaste telefonie
Zowel voor het ouderwetse betrouwbare ‘kopernetwerk’ als de moderne variant van IP bellen of VoIP kunnen CBM-leden profiteren van de voordelen van een van de raamcontracten die CBM in samenwerking met sTN heeft afgesloten. Afhankelijk van de wensen, hoeveelheid en aard van de gesprekken wordt het juiste telefoniepakket geadviseerd. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de netwerken en diensten van o.a. KPN, SwitchTrax en XS4ALL.

Kortingen op gesprekskosten kunnen oplopen tot meer dan 40% ten opzichte van de reguliere KPN-Tarieven.

Mobiele telefonie
sTN voert continu onafhankelijk onderzoek uit naar mobiele telecomaanbieders in Nederland en werkt uitsluitend samen met gerenommeerde aanbieders van telecommunicatiediensten, waaronder KPN, Vodafone en T-Mobile. De voordelen op een rijtje:

  • Ontvang tot 15% korting op abonnementskosten.
  • Slechts één maandelijkse rekening voor alle aansluitingen (gedetailleerde informatie per nummer is opvraagbaar tot 12 maanden na de factuurdatum).
  • Géén contract- of aansluitkosten voor iedere nieuwe of vervallen aansluiting (normaal +/- EUR 30,- per wijziging).
  • Tariefsverlagingen worden in de gaten gehouden. Periodiek wordt bekeken of je meer kunt besparen door bijvoorbeeld gratis onderling bellen en/of korting op bellen in het buitenland.
  • sTN houdt bij wanneer een abonnement verloopt en doet tijdig een voorstel voor verlenging. Verlengen is altijd aantrekkelijk omdat je dan kunt kiezen uit een nieuw toestel of een uitkering ineens, maar SIM Only met lagere maandelijkse kosten is uiteraard ook een optie.
  • Niet alleen mobiel bellen, maar ook mobiel dataverkeer is bij sTN in goede handen.

sTN Helpdesk
In de loop der jaren is je telefonie waarschijnlijk vele malen uitgebreid of aangepast. Het valt dus niet uit te sluiten dat je op dit moment te veel betaalt of te weinig krijgt voor wat je betaalt. Voor een advies op maat of antwoord op alle vragen en/of onduidelijkheden, kun je terecht bij de helpdesk van sTN. Een team van deskundige medewerkers zit klaar om je te woord te staan. Ook in het geval van het vervangen van een defect of gestolen mobieltje of het aanvragen en afsluiten van diverse serviceabonnementen.

Er zijn korte wachttijden en je krijgt een complete oplossing: de helpdesk zorgt ervoor dat je direct de juiste informatie krijgt. sTN hecht veel waarde aan een goede service en ondersteuning van haar deelnemers. Dat betekent dat zij altijd zullen onderzoeken of er nog een betere of meer complete oplossing voor een vraagstuk is.

Via de website van sTN kun je geheel vrijblijvend een offerte aanvragen door middel van het uploaden van je huidige nota.

Contactinformatie
sTN
T 0348 – 49 50 51
F 0348 – 49 50 50
E info@stn.nl
www.stn.nl

Adviseurs

Kees Zwetsloot
Financiën, pensioen & voordeelregelingen (adjunct-directeur)
  023 515 88 00
mail mij