WORD LID BEL ONS MAIL ONS

‘Fit op het werk’ – een event over duurzame inzetbaarheid

Kaart wordt geladen...

Datum/Tijd
Datum(s) - 26/03/2020
14:00-19:30

Locatie
Het Oude Magazijn

“Het is niet de sterkste soort die overleeft, ook niet de meest intelligente, maar zij die zich het best kunnen aanpassen aan veranderingen” – Darwin

Werknemers hebben, net als je machines, onderhoud en aandacht nodig. Door er goed voor te zorgen voorkom je problemen en hoef je minder vaak een nieuwe ‘aan te schaffen’.

Eigenlijk zeggen we: wat je investeert in je mensen, krijg je terug. Altijd. Als je niks doet en je vertrouwt op de goede genen van je personeel, dan vergrijst je bedrijf, er komt hoger ziekteverzuim, je productie loopt terug en je mensen zetten echt geen stapje harder voor jou als jij dat ook niet voor hun doet.

We hebben het over het waarom van ‘duurzame inzetbaarheid’, wat kost het als je er niks aan doet. We laten deze middag zien wat je wél kunt doen om problemen voor te zijn, zoals het herkennen van signalen en risicofactoren bij zowel jongere als oudere werknemers. 

Kom op donderdag 26 maart naar Het Oude Magazijn in Amersfoort om veel te leren over het rendement dat jouw bijdrage aan duurzame inzetbaarheid oplevert. Met dagvoorzitter Anita Witzier en sprekers Aukje Nauta en Guido Welter, is dit een event dat je als werkgever of HR-professional niet wilt missen.
Deze bijeenkomst is voor CBM-leden en genodigden.


Dagvoorzitter Anita Witzier – Guido Welter (INGuide) – Aukje Nauta (Factor Vijf)

Programma

14:00 uurOntvangst
14:30 uurOpening door dagvoorzitter Anita Witzier
Sprekers:
Aukje Nauta (Factor Vijf) - over alles wat te maken heeft met gedrag en (werk)schaamte van mensen op de werkvloer
Guido Welter (INGuide) – tool die inzichtelijk maakt wat duurzame inzetbaarheid in euro’s oplevert
16:00 uurPauze
16:30 uurPaneldiscussie met de sprekers en adviseurs duurzame inzetbaarheid van CBM en ECM
17:30 uurBorrel & diner
19:30 uurEinde

Reserveren

ja
nee

Ja
Nee



Adviseurs

Marleen Pouwels
Communicatiemanager/ events/officemanager
  023-5158815
mail mij